جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز در ششمین جلسه ستاد انتخابات استان:

نخبگان و افراد اثرگذار برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای اطلاع رسانی و دعوت از نخبگان، اساتید دانشگاه‌ها، بانوان توانمند و افراد شایسته و اثرگذار جهت ثبت نام در انتخابات پیش رو استفاده شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» در ششمین جلسه ستاد انتخابات استان که شامگاه شنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، افزود: این انتخابات نیز با حضور حداکثری مردم در نهایت سلامت و امنیت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این سلسله نشست‌ها با هدف احصا نقاط ضعف دوره های گذشته، اتخاذ تدبیر برای تقویت ظرفیت ها و بررسی روند اجرای بخشنامه ها و دستورالعمل ها برپا می‌شود.

عبداللهی گفت: اعضای ستاد نسبت به ارائه گزارش از آخرین اقدامات خود در این راستا اقدام می کنند و همچنین مباحث و سوالات احتمالی در خصوص برگزاری انتخابات طرح و پاسخگویی می‌شود.

وی افزود: تشریک مساعی و انتقال تجارب برگزار کنندگان انتخابات از جمله اهداف این جلسات مستمر است.

استاندار البرز گفت: امیدبخشی و تبیین گری در جامعه، شوق مردم را برای حضور پرشور در انتخابات افزون می کند چراکه همه دل در گرو این نظام دارند و برای حفاظت و حراست از اهداف اصلی انقلاب که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، جان‌ها و خون ها نثار کرده‌اند.

وی افزود: از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۲ پیش ثبت‌نام شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد.

عبداللهی گفت: در این رابطه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای اطلاع رسانی و دعوت از نخبگان، اساتید دانشگاه‌ها، بانوان توانمند و افراد شایسته و اثرگذار جهت ثبت نام در انتخابات پیش رو استفاده شود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات