شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 رییس سازمان برنامه و بودجه استان  البرز:

تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی استان البرز منوط به جذب حداکثری ۱۴۰۱ خواهد بود

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کرج که در سالن غدیر فرمانداری برگزار شد، گفت: فرماندار می‌تواند تعدادی از پروژه‌های اولویت‌دار را با تعهد تحقق تکمیل تا پایان سال ۱۴۰۲ به سازمان برنامه و بودجه اعلام نماید تا اعتبار لازم از محل اعتبارات استانی برای آنها نیز پیش‌بینی شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «عبدالرضا کریم پور» رییس سازمان برنامه و بودجه استان البرز در بخشی از جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کرج گفت: رویکرد دولت در تخصیص بودجه سال ۱۴۰۲ اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و نباید دیگر شاهد تعریف پروژه جدید و رها شدن طرح‌های ناتمام باشیم.

وی افزود: علاوه بر سهم اعتبارات کلی شهرستان کرج، فرماندار می‌تواند تعدادی از پروژه‌های اولویت‌دار را با تعهد تحقق تکمیل تا پایان سال ۱۴۰۲ به سازمان برنامه و بودجه اعلام نماید تا اعتبار لازم از محل اعتبارات استانی برای آنها نیز پیش‌بینی شود.
 
رییس سازمان مدیریت و برنامه استان گفت: نباید پروژه‌ای به خاطر دیون تحویل داده نشده باشد.

کریم پور گفت: از آنجایی که ۲۰ درصد اعتبارات مربوط به سرفصل استانی و ٨۰ درصد ملی است از محل مولدسازی این سازمان امکان مساعدت به دستگاه‌های واجد شرایط راخواهد داشت.

وی همچنین افزود: مدیران شهرستان سهم برش شهرستانی دستگاه خود را از محل استانی اخذ و به فرمانداران اعلام کنند.

کریم پور گفت: در لایحه برنامه هفتم ظرفیت‌های خوبی پیش‌بینی شده که مدیران می‌توانند با ایده‌های خود از آنها استفاده کنند.

رییس سازمان برنامه و بودجه همچنین تاکید کرد: متاسفانه  ۴۷۰ میلیارد از  منابع در خزانه مانده و تنها دو ماه برای جذب آن زمان وجود دارد بر همین اساس نیز تخصیص سال ۱۴۰۲ دستگاه ها را منوط به جذب حداکثری ۱۴۰۱ نموده‌ایم و با سخت گیری و اخذ تعهدات تخصیص خواهیم داشت.

وی در ادامه بخشی از طرح‌های اولویت‌دار شهرستان کرج را بررسی کرد و گفت: زمین مجموعه ورزشی گرمدره با ۶۰ درصد تکمیل نیمه تمام رها شده که باید تعیین تکلیف شود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات