جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعالیت پایگاه‌های انتقال خون البرز در تاسوعا و عاشورای حسینی

معاون فنی اداره کل انتقال خون البرز از آمادگی پایگاه‌های انتقال خون در روزهای تاسوعا و عاشورا برای خونگیری از مردم و عزاداران حسینی در این استان خبرداد.

به گزارش رمزگشانیوز؛کتر «پریسا کابلی» اظهار کرد: مراکز اهدای خون در روزهای پنجم و ششم مرداد ماه در مراکز اهدای خون گلشهر ، توحید و مهربانو کرج فعال هستند.

وی اضافه کرد: اداره کل انتقال خون البرز واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان ۴۵ متری گلشهر، چهارراه گلزار غربی در ساعت هفت صبح تا ۱۸:۳۰ پذیرای اهدای خون از عزاداران حسینی است.

وی گفت: همچنین طی این ۲ روز مرکز اهدای خون توحید به آدرس بلوار توحید، میدان توحید و مهربانو ازساعت هفت صبح تا ۱۳:۳۰ فعال هستند.

کابلی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش مراجعات در تعطیلات پیش رو (تاسوعا و عاشورای حسینی ) و جلوگیری از ازدحام مراجعین ، اهدا کنندگان خون می توانند در روزهای آتی تا اربعین سالار شهیدان مراجعه کنند.

وی یادآور شد: اهدا کنندگان خون همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی یاور انتقال خون هستند که از آن ها انتظار داریم با اهدای خون در این ایام یاری رسان بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی باشند.

وی تاکید کرد: اهداکنندگان کارت ملی خود را همراه داشته باشند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات