پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

با برگزاری مجمع سالیانه انجام گرفت؛

بررسی عملکرد فنی و مالی هیئت تنیس روی میز البرز توسط اعضای مجمع

مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان البرز صبح روز چهارشنبه 28 تیرماه برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان البرز با حضور «علی قارداشی» رئیس فدراسیون تنیس روی میز، شهنازی پیشکسوت تنیس روی میز کشور و دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک، فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، مقصودی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل، حجازیان رئیس هیئت و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای مجمع گزارش عملکرد فنی، مالی و تقویم سالانه توسط رئیس، دبیر و خزانه‌دار هیئت ارائه و به تصویب اعضای مجمع رسید.

در ادامه «بهزاد فروغی» مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در هیئت اظهار کرد: در زمینه همگانی شدن این رشته در استان، آن طور که انتظار داریم برنامه ریزی صورت نگرفته و لازم است که برای عمومی شدن تنیس روی میز اقدامات بیشتر و سریع تری انجام گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: البرز جزو استان های به نام و موفق در تنیس روی میز کشور می‌باشد و استعدادهای آینده داری را به این رشته معرفی کرده است.

همچنین علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان این که البرز همواره در برنامه‌های آموزشی فعال بوده عنوان کرد: انتظار داریم هیئت البرز به بحث میزبانی ها بیشتر توجه کرده و در میزبانی از رقابت‌های مهم پیش قدم باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور بازیکنان مستعد و آینده دار، داوران مطرح و پیشکسوتان خوشنامی که تنیس روی میز البرز دارد، همواره حساب ویژه ای روی این استان باز کرده‌ایم.

شایان ذکر است؛ در پایان مجمع، مدال آوران و تیم های برتر لیگ تنیس روی میز استان مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات