جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر نیرو:

ظرف یک‌سال آتی تمام ناترازی‌های برق در البرز برطرف می‌شود

علی اکبری محرابیان، وزیر نیرو، پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح پست ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان، گفت: با توجه به توسعه بی‌نظیر جمعیت در استان البرز به ویژه شهرستان کرج، ضرورت دارد که ما در استان زیرساخت‌های برق را با اقدامات ویژه‌ای ارتقاء دهیم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ علی اکبری محرابیان،  با بیان اینکه اقدامات وزارت نیرو برای اینکه در حوزه برق با مشکل مواجه نباشیم در سال ۱۴۰۲، مدیریت برق برای کنترل ناترازی‌ها بود، اضافه کرد: از جمله آن‌ها احداث خطوط و پست‌هایی در شبکه برق کشور بود که ضرورت داشت نخستین پست ۴۰۰ کیلوولت استان البرز احداث شود.

وزیر نیرو با بیان اینکه این پست جزو طرح‌های توسعه توانیر بود، افزود: برای اینکه بتوانیم در سال ۱۴۰۲ ناترازی‌های استان را مرتفع کنیم با همت مدیران و‌ مسؤولان ذیربط در حداقل زمان آماده افتتاح شد.

این مقام مسؤول یادآور شد: در حال حاضر این ۷۰ درصد این پست بارگیری شده است، که همین امر ظرف چند روز بیانگر نیاز شدید مردم استان به این پست است، امیدواریم با توسعه این پست و احداث پست‌های دیگر تمام نیاز برق استان البرز را پاسخ بدهیم.

وی ادامه داد: در نقاط مختلف استان باید پست‌های دیگری احداث شود که از جمله آن پست ۴۰۰ کیلوولت کمال‌آباد است، همچنین تعدادی پست ۲۳۰ کیلوولت و پست اشتهارد برای سال آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات