چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی شورای شهر کرج خبر داد

آمادگی مدیریت شهری برای انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه قضایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

سخنگو و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: این تفاهم‌نامه با اولویت نگاه و برنامه‌ها با محوریت پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی منعقد می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ عمارایزدیار در پایان یکصدو هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر که با حضور اعضای شورا، شهردار، مشاوران، مدیران شهری و اصحاب رسانه و با حضور معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز برگزار شد به لوایح و مصوبات این جلسه اشاره کرد و اظهار داشت: هر چه بتوان از بروز آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کرد، ضمن آنکه هزینه کمتری دارد، نتیجه بهتری نیز به دنبال خواهد داشت.

سخنگو و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: در حوزه‌های مختلف نیاز به هم‌افزایی بین دستگاهی وجود دارد که این مهم در قالب تفاهم نامه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مدیریت شهری با استفاده از ظرفیت‌هایی که دارد دنبال می‌شود.

ایزدیار در بخش دیگری از سخنانش به اعضای شورای سیاست گذاری مسابقات طراحی سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری اشاره کرد و افزود: شهرداری در نظر دارد در راستای بهره مندی مطلوب از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه معماران و طراحان هنرمندان مرتبط جهت برگزاری مسابقات طراحی المان و فضاهای ورودی تفرجگاه ها و موضوعات مرتبط مبحث زیبا سازی اقدام کند.

وی بیان کرد: در این راستا مریم قهرمانی، علی ذبیحی، ایزدیار، حسین مهاجری و علیرضا رحیمی با رای اعضای شورای شهر به عنوان شورای سیاست گذاری مسابقات طراحی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری انتخاب شدند.

ایزدیار به لایحه شهرداری در خصوص پروژه حفظ و نگهداری فضای سبز لشکر ۱۰ اشاره کرد و افزود: لایحه شهرداری مبنی بر درخواست تخصیص اعتبار لازم جهت حفظ و نگهداری فضای سبز و درختان بالای سه سال با قید اینکه هر گونه هزینه به حساب فی ما بین گذاشته شود با اکثریت آرا حاضرین به تصویب رسید.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات