دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج خبرداد:

مرکز بهداشت جامع سلامت در حصارک پایین افتتاح شد

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: مرکز بهداشت جامع سلامت آزادگان در منطقه حصارک پایین کرج برای خدمات‌رسانی به ۷۶ هزار نفر افتتاح شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ حسین عطایی اظهار کرد: مرکز جامع سلامت آزادگان حصارک در زمینی به وسعت ۴۸۵ متر مربع و زیربنای ۶۰۰ متر مربع در دوطبقه و با بخش‌های مختلف تخصصی پزشکی افتتاح و در اختیار شهرونقرار گرفت.


عطایی با اشاره به اینکه این مرکز بهداشت در محله کم برخوردار احداث شده است، افزود: این منطقه آمادگی این را دارد در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و به منظور افزایش سرانه سلامت شهر، اماکن و زمین مورد نیاز را به منظور ایجاد و راه‌اندازی مراکز بهداشتی و درمانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: تمامی خدمات بهداشتی برای تمامی گروه‌های سنی از جمله واکسیناسیون، مراقبت‌های ویژه مادران، سالمندان، کودکان، خدمات روانشناسی، تغذیه، بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای از جمله خدمات عمومی است که در این مرکز ارائه می‌شود.

این مسئول همچنین خدمات تخصصی از جمله غربالگری اختلالات تکاملی کودکان و مشاوره شیر مادر را از دیگر خدماتی برشمرد که در این مرکز به شهروندان ارائه می‌شود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات