یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری لیگ نشاط و سرگرمی در محله‌های کم برخوردار کرج

 با همت اداره اوقات فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و همکاری موسسه فرهنگی هنری «ترانه گیسوی هنر» تفریحات سالم، جشن نشاط و شادمانی در بین کودکان و نوجوانان برگزار و بار دیگرطراوت به جمع کودکان و نوجوانان محلات اق تپه مهرشهر  و شاهین ویلا کرج بازگشت.

به گزارش رمزگشانیوز؛  با توجه به عدم وجود برنامه‌های نشاط اجتماعی منظم در مناطق کم برخوردار این بار سازمان فرهنگی  اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با رویکرد بالا بردن سطح نشاط اجتماعی و فرهنگ‌سازی بازی‌های بومی محلی و ارتقا سطح شادی برنامه‌های منظمی را در مناطق حاشیه و کم برخوردار برگزار کرده که از جمله آنها می‌توان برگزاری لیگ نشاط و سرگرمی  بازی‌های بومی محلی در محله اق تپه مهرشهر و محله شاهین ویلا را نام برد.

با توجه به ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط در جامعه بویژه در مناطق کم برخوردار اداره اوقات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با رویکرد فرهنگی پیشگام در اعتلا و رشد نشاط روحی و سلامت جسمی شده و بی وقفه در راستای آن تلاش می‌ورزد.

قطعا  ادامه برگزاری این نوع برنامه‌ها که تأثیر به سزایی بر سبک زندگی و نقش مهمی در تربیت کودکان و نوجوانان دارد، باعث ایجاد امید، سر زندگی و  تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری جمعی در بین تمام اقشار این مناطق خواهد شد‌.
 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات