دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری ۴۳۰ مجرم در اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی در البرز

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۴۳۰ مجرم در اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی در شهرستان‌های این استان خبرداد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سردار حمید هداوند روز سه شنبه ۱۳ تیرماه در حاشیه نمایشگاه کشفیات استان البرز اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی حسب دستور فرمانده فراجا به صورت مستمر اجرا می شود و در ۴۸ ساعت گذشته با حضور پلیس‌های تخصصی در شهرستان های کرج و فردیس اجرا شد.

وی اضافه کرد: درسال جاری طرح ارتقای امنیت عمومی با اولویت مبارزه با سرقت و اوباش در حال اجرا است و طی دو روز گذشته ۱۹۷ سارق ، ۲۰ مالخر، ۳۵ اوباش ، ۶۸خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده و ۹۵ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در اجرای این طرح سه باند اسکمیری کشف و ۱۵ نفر دستگیر شدند.

سردار هداوند افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته تاکنون ۴۸ باند دستگیر و از مجرمان ۵۶ دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ قبضه سلاح گرم ، مقادیر زیادی لوازم داخل خودرو، ۲۰۰ دستگاه تلفن هوشمند و ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه کارت بانکی کپی شده کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز یادآور شد: همچنین ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک، گل، حشیش و شیشه کشف و دستگیرشدگان به یک هزار و ۵۰۰ فقره جرم در بخش های سرقت، اوباش و ... اعتراف کردند.

وی افزود: ارزش اموال کشف شده بیش از ۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی تاکید کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با جدیت کامل در شهرستان های استان البرز درحال اجرا است و تا حصول اهداف پیش بینی شده که همان امنیت پایدار در جامعه است ادامه خواهد داشت.


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات