یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

استان البرز آماده برگزاری ویژه برنامه‌های عید سعید غدیر خم

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در پیامی ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، برنامه‌های عید سعید غدیرخم در استان البرز را تشریح کرد

به گزارش رمزگشانیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در پیامی ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و بیان برنامه‌های عید سعید غدیرخم در استان البرز گفت: همچون سنوات گذشته مجموعه هیئات مذهبی، مساجد، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و موسسات و خانه های قرآنی خود را آماده برگزاری ویژه برنامه بزرگ ایام ولایت و امامت حضرت مولی‌الموالی، امیرالمونین علیه السلام و جشن عید سعید غدیر کرده‌اند.

وی در ادامه افزود که غدیر امسال با شعار و نام «مهمانی محله» مزین شده است.

در این ویژه برنامه کوچه‌ها و خیابان‌ها ، اماکن مذهبی و مساجد محلات، آذین بندی شده و جشن‌های متناسب با شرایط خود را برگزاری می کنند.

برگزاری جشن‌ها، محافل تکریم و تجلیل از سادات، مسابقات فرهنگی و هنری، تئاتر غدیر، توزیع بسته‌های معیشتی و علوی ،اطعام غدیر در قالب تهیه و توزیع بیش از نیم میلیون پرس غذا به صورت خودجوش و مردمی بخشی از اقداماتی است که در البرز انجام خواهد شد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه همزمان با برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر در پایتخت، به فضل الهی در استان البرز بیش از ۴هزار هیات مذهبی، مسجد، موسسه و کانون فرهنگی تبلیغی، موسسات و خانه های قرآنی در تمامی شهرستان‌ها ، شهرها و محلات استان، جشن غدیر را برگزار می‌کنند.

قابل ذکر است از صبح روز عید سعید غدیر در محل مصلی حضرت امام (ره) کرج، مواکب جهت بیعت دوباره با مقام عظمای ولایت برپا خواهد شد.

وی در پایان گفت: از مردم ولایتمدار استان البرز درخواست می‌کنیم با حضور در مراسم عید غدیر خم متناسب با توان خود، گامی در زنده نگهداشتن ، انتقال و انتشار فرهنگ غدیر بردارند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات