جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیرکل بازرسی استانداری البرز از نحوه برگزاری ملاقات مردمی اداره  بهزیستی شهرستان کرج

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز به همراه معاون بازرسی و امور حقوقی خود در اداره  بهزیستی شهرستان کرج حضور یافت و از نزدیک بر نحوه برگزاری ملاقات مردمی مسئولان نظارت کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ محمدرضا غلامی همزمان با برگزاری دیدار چهره به چهره دکتر عبداللهی استاندار البرز، با حضور میدانی در این اداره  ضمن بررسی فرآیند دیدارهای مردمی، نظرات مردم و روند ارائه خدمات و چگونگی پاسخگویی به مراجعین را جویا شد.
غلامی گفت: با عنایت به تاکید استاندار جهادی و مردمی، دایر بر عملیاتی شدن اهداف دولت مردمی و پرهیز از تبلیغات ظاهری، دفتر مدیریت عملکرد،بازرسی و امورحقوقی، تمرکز نظارت بر کیفیت ارائه خدمات به مردم شریف استان را سرلوحه اقدامات خود قرارداده است. غلامی ضمن اشاره به طرح جدید ارزشیابی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که اخیرا اجرایی شد؛ خاطر نشان شد:

در تمامی بازرسی‌های سرزده و دوره ای این دفتر شاخص های کمی و کیفی ابلاغی نهاد ریاست جمهوری در دستگاه‌های اجرایی رصد شده و به محضر مرجع خواهان ایفاد می گردد. گزارشات تحلیلی بازرسی و امور حقوقی چه از جنبه پیشگیری و چه از منظر رسیدگی به شکایات شهروندان مورد مداقه و اقدام قرار می گیرد.

گفتنی است غلامی در پایان این بازدید در جشن ولایت که در سالن آمفی تئاتر اداره بهزیستی کرج برگزار شد، شرکت کرد.

شهروندان گرامی می توانند جهت ثبت نام به سایت www.۱۱۱.ir  مراجعه کرده و یا در ساعت اداری با شماره تماس ۱۱۱(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) تماس حاصل نمایند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات