دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رسیدگی به حدود 108 هزار پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب کرج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در آیین تقدیر از قضات و کارکنان دادسرای کرج از ورود نزدیک به 108 هزار پرونده به مجموعه خود در سال گذشته خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ حسن مددی در حاشیه دیدار با کارکنان قضایی و اداری دادسرای مرکز استان البرز که به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد گفت: دادسرای عمومی و انقلاب کرج با وجود اینکه بیشترین حجم ورودی پرونده را در بین شهرستان‌های استان البرز دارد و 107 هزار و 720 فقره پرونده در طول سال گذشته وارده داشته است ولی با تلاش همکاران قضایی و اداری، علاوه بر مختومه شدن همه پرونده‌های وارده در مورد 2457 فقره پرونده مسن و مانده نیز رسیدگی انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به رسیدگی به پرونده های متعدد کثیرالشاکی و مهم در سال گذشته در دادستانی کرج گفت: در راستای تکریم مراجعان نیز تلاش شد تعداد روزهای ملاقات‌های مردمی افزایش یابد و بنابرین در سال گذشته 43 دیدار مردمی در حوزه دادستانی مرکز استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه دادسراهای عمومی و انقلاب در دستگاه قضایی در خط مقدم تحقق عدالت و احیای حقوق عامه قرار دارند ابراز امیدواری کرد با اقدامات پیشگیرانه و افزایش آگاهی های حقوقی، ورودی پرونده به دادسراها کاهش یابد.

در پایان این دیدار، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از قضات و کارمندان دادسرا تقدیر به عمل آورد.

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات