شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

شبکه گاز طبیعی به روستاهای جاده کرج – کندوان رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اعلام کرد: با حرکت جهادی کارکنان این شرکت، پروژه گازرسانی به روستاهای حاشیه جاده کرج – کندوان تکمیل شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سیدرضا غفاریان افزود: تا قبل از ۱۸ ماه پیش ۴۵ درصد از پروژه خط انتقال گاز طالقان به جاده کرج – کندوان انجام شده بود که با تلاش جهادی و به کارگیری توان مهندسی عملیات گازرسانی به این روستا ها اکنون تکمیل شده است.

وی بیان کرد: با به کارگیری ۱۶ شرکت پیمانکاری توانستیم شبکه انتقال گاز طالقان را از دل کوه ها و صخره های بزرگ عبور دهیم و به منطقه صعب العبور کرج – کندوان برسانیم.

وی یادآور شد: با انتقال شبکه گاز طبیعی به روستاهای بالا و پایین دست سد کرج، زمینه برای تقویت گردشگری زمستانی در این مناطق فراهم شده است.

غفاریان با اشاره به سختی کار عملیات گازرسانی به ارتفاعات البرز جنوبی ادامه داد: کارکنان شرکت گاز البرز با ایثار و از خودگذشتگی در سرمای زمستان گردنه عسلک پروژه انتقال گاز را پیش بردند.

وی خاطر نشان کرد: برای گازرسانی به روستاهای بخش آسارا با تمام امکانات وارد صحنه شدیم و با توجه به موقعیت زمانی که پایان اپیدمی کرونا بود و با حجم بالای سفرهای مردم مواجه بودیم، با رعایت دستورالعمل‌ها بدون اینکه برای مردم مزاحمتی ایجاد کنیم، پروژه‌ها را به پیش بردیم.

شبکه انتقال گاز طالقان به جاده کرج – کندوان حدود ۱۰۰ کیلومتر طول دارد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات