شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز تشریح کرد؛

پاداش صرفه جویی برای همه مشترکین خانگی

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز جزئیات طرح پاداش صرفه‌جویی مشترکان خانگی را تشریح کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مدیر روابط  عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در تشریح  طرح پاداش صرفه‌جویی برق برای مشترکان خانگی اظهار داشت: این طرح که از ابتدای خردادماه تا پایان شهریورماه اجرا می‌گردد، فرصتی است برای کلیه مشترکین خانگی، حتی پرمصرف‌ها تا با کاهش مصرف برق خود به نسبت مدت مشابه سال گذشته پاداش دریافت نمایند.

 حامد حمزه‌زاده افزود: بر اساس این طرح، به مشترکینی که میزان مصرف آنها در بازه صفر تا ۱۵۰ کیلووات ساعت است به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف در مقایسه با ماه مشابه سال ۱۴۰۱، مبلغ ۲۰۰۰ تومان پاداش صرفه‌جویی پرداخت می‌گردد. مشترکین با میزان مصرف برق  ۱۵۰ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت به ازای هر یک کیلووات ساعت کاهش مصرف، مبلغ۱۵۰۰ تومان پاداش صرفه‌جویی (در مقایسه قبض ماه مشابه سال ۱۴۰۱ ) دریافت می‌کنند. یعنی مشترک محترمی که میزان مصرف خود را از ۳۰۰ کیلووات ساعت به ۲۰۰ کیلووات ساعت کاهش دهد مبلغ ۱۵۰هزار تومان پاداش دریافت می‌نماید.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز همچنین خاطرنشان کرد: برای مشترکین با مصرف ۳۰۰ تا ۴۵۰ کیلووات ساعت به ازای هر کیلووات ساعت صرفه‌جویی در مقایسه قبض ماه مشابه سال ۱۴۰۱ نیز مبلغ ۱۰۰۰ تومان پاداش صرفه‌جویی محاسبه می‌گردد. مصرف کنندگان از ۴۵۰ تا ۷۵۰ کیلووات ساعت نیز به ازای هر یک کیلووات ساعت کاهش در مقایسه با قبض ماه مشابه سال ۱۴۰۱ ، مبلغ ۵۰۰ تومان پاداش صرفه‌جویی دریافت خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در خاتمه این راهکارها را برای دستیابی به این پاداش‌ها پیشنهاد کرد:

🔹سرویس دوره‌ای کولرها و نصب سایبان برای کولرهای آبی و کندانسور کولرهای گازی
🔹از دور کند کولر آبی استفاده کنیم و کولر گازی روی دمای آسایش ۲۴ درجه سانتیگراد تنظیم نماییم.
🔹در طول روز حتی الامکان از نور طبیعی خورشید استفاده کنیم و لامپ های اضافی را خاموش کنیم.
🔹استفاده از تجهیزات پرمصرف غیرضروری مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اتو و جاروبرقی را به ساعات ۱۰ شب تا ۱۰ صبح و یا روزهای تعطیل منتقل کنیم.
🔹زمانی که از تجهیزات برقی استفاده نمی‌کنیم آن‌ها را خاموش کنیم مثل تلویزیون ، کامپیوتر و …

وی در پایان هدف از برنامه‌ریزی این طرح را تامین برق پایدار و مستمر برق در بخش خانگی عنوان و ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی مشترکین در مدیریت مصرف برق، در تابستان گرم پیش رو منازل همه هم میهنان‌مان خنک و روشن باشد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات