دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

نقش جوانان در امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی اجتناب ناپذیر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز نقش جوانان را در ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی اجتناب ناپذیر خواند و گفت: حضور فعال و پویای جوانان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی می تواند همانند قوه محرکه ای سایر بخش های جامعه را به حرکت درآورد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مرتضی ولی پوری با بیان این مطلب در سومین نشست اعضای هئیت اندیشه‌ورز جوانان استان البرز که با حضور «بصام تبار» مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و اعضای این هیئت در سالن جلسات معاونت سیاسی برگزار شد، اظهار داشت: حضور فعال، پویا و میدانی جوانان در عرصه‌های مختلف می‌تواند توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب را نقش برآب کند.

وی افزود: مهمترین عنصر در جنگ ترکیبی، آگاهی بخشی درست از مفاهیم و مصادیق است در این راستا چهره سازی نادرست از وقایع و رویدادهای کشور می‌تواند علاوه بر جلوه دادن نادرست اقدامات و فعالیت‌های نظام، بذر ناامیدی را که مهمترین هدف دشمنان انقلاب  است، در دل مردم بکارد.

ولی پوری تاکید کرد: تاثیر روانی حاصل از پمپاژ اخبار هدفمند و جهت دار، القاء شبهات و حس بدبینی در اخبار، شایعه‌سازی برای ایجاد ناامیدی به آینده، اقداماتی است که برای نبرد با مردم از سوی دشمن در حال پیگیری است و برخی بدون آنکه از عوامل پشت پرده اطلاع داشته باشند، ناخودآگاه با این جریان‌ها همراه می‌شوند.

وی یادآور شد: در این میان نقش جوانان صاحب فکر و اندیشه می‌تواند به یاری مسئولان آمده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب آگاهی بخشی درست از وقایع مختلف شود.


به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز برگزاری رویدادهای سیاسی در قالب کرسی‌های آزاداندیشی و همچنین برنامه‌های فرهنگی و ورزشی نقطه عطفی در فعالیت‌های حوزه جوانان است که باید به جد در دستور کار هیئت اندیشه‌ورز قرار گیرد.

بخش دیگری از سخنان ولی پوری به موضوع انتخابات اختصاص داشت. وی در این رابطه خاطر نشان کرد: انتخابات مهمترین نماد مشارکت ملی در تعیین سرنوشت کشور به عنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی است در این راستا حضور پررنگ تمامی فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی می‌تواند علاوه بر افزایش اثرگذاری جوانان در این عرصه موجب تقویت وحدت و انسجام ملی شود که امید است بیش از پیش مورد توجه هیئت های اندیشه ورز استان قرار گیرد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات