دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

محمد اسدیان:

حمایت شهرداری از پایان‌نامه‌ها خروجی محور شود

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: حمایت شهرداری از پایان نامه دانشجویان باید به روش علمی و کاملا خروجی محور شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ محمد اسدیان در اولین جلسه اولویت بررسی ردیف های مطالعاتی بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه توسعه انسانی که با حضور معاونان شهردار برگزار شد، به کاربردی کردن پایان نامه‌ها تاکید و بیان کرد: در راستای تشویق دانشجویان و دانشگاهیان به امر پژوهش و تحقیق در حوزه مدیریت شهری ضمن حمایت از پایان نامه‌های کاربردی از ظرفیت پایان نامه‌ها در کنار تمام مجموعه‌ها برای رفع مشکلات کلانشهر کرج و نیازهای مدیریت شهری استفاده و خدمات بیشتری به شهروندان ارائه شود.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه حمایت مادی و معنوی از پایان ‌نامه‌های دانشجویان شاخص مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دستور کار مدیریت شهری است، افزود: وزن ارزیابی علمی پایان نامه ها توسط مدیریت شهری نسبت به گذشته باید از لحاظ نوآوری اجتماعی در حوزه شهری بالا برود و در رویکرد جدید امتیازی که برای هر پایان نامه لحاظ می‌شود به طرح های کاربردی تر اختصاص یابد.

اسدیان بیان کرد: فرایند بررسی و حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی و قرارداد طرح های پژوهشی و مطالعاتی طی مفاد بخشنامه مدیریت یکپارچه نظام مطالعاتی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از پایان نامه‌ها با لحاظ شاخص و ویژگی‌های مد نظر مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام شود که در راس آن اولویت بندی طرح ها بر مبنای نیازهای شهر قرار دارد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات