سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت گاز البرز:

آموزش، سازمان‌ها را در مسیر پیشرفت هدایت می‌کند

مدیر عامل شرکت گاز البرز گفت: برگزاری دوره های آموزشی سازمان را در مسیر پیشرفت قرار می دهد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج، حسین تقی نژاد در مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت گاز گفت: مجموعه شرکت گاز البرز در مسیر بهبود تعالی، نکات ارزشمندی را در این دوره آموخته است.

وی با بیان اینکه در مسیر پیشرفت باید اقدامات موثری انجام شود، گفت: اگر هر فردی تصور کند که به مقام و درجه ای رسیده است که نیاز به ارزیابی و نقد ندارد، در حق خودش ظلم کرده است. ما نیازمند این هستیم نه تنها خودمان، خودمان را نقد کنیم، بلکه از دیگران بخواهیم ما را نقد کنند تا در بهبود روش های زندگی مان از آن ها استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز البرز ادامه داد: در ارزیابی های سازمانی یاد گرفتیم، با خط کش اندازه گیری صحبت کنیم. آنچه که اندازه گیری شود، اجرا می شود. زمانی که در راه تعالی ستاره ای کسب می شود، به همان اندازه انتظارات بیشتر می شود و باید تلاش سازمان برای بهتر شدن نیز بیشتر شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به فرمایشات قرآن گفت: حاصل قرآن دو کلمه نظم و مهربانی است. خدا در قرآن می فرماید من در شش روز زمین را خلق کرده ام، یعنی ای انسان، با حساب و کتاب سخن بگو و به آن عمل کن. در همه جا می گوید من رحمان و رحیم هستم. تو اگر چیزی بخواهی، می بخشم، چون رحمان هستم، یعنی بخشنده ام اما آن را با مهربانی می دهم.

مدیر عامل شرکت گاز البرز در پایان گفت: فرد متعالی، سازمان را متعالی می کند. سازمان ها مینیاتوری از جوامع هستند و در نتیجه جامعه متعالی می شود. تلألو جامعه به فرد باز می گردد و فرد متعالی می شود و این چرخه سالم تکرار می شود و باعث می شود ما انسان های توسعه یافته عمری طولانی و با عزت داشته باشیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات