شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی البرز:

البرز تعهد ۱۳۰ درصدی اشتغال را در ۱۴۰۱ محقق کرد

عبدالله دارایی گفت: سال گذشته با همراهی کارگران و کارفرماها به تعهد ۱۳۰ درصد اشتغال در البرز عمل شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی البرز امروز یکشنبه در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، گفت: رهبر معظم انقلاب از کارگان تقدیر کرده و آن‌ها را ستون فقرات تولید نامیدند.
 
« عبدالله دارایی» با اشاره به اینکه رهبری پدرانه اعلام کردند باید از کارگران حمایت کنیم و بزرگترین کارگر خداست، افزود: توجه رهبر معظم انقلاب بر فضای کار ارزشمند است.
 
وی کارگران را خط مقدم تولید و متولی اشتغال دانست و اظهار داشت: سال گذشته به تعهد ۱۳۰ درصد اشتغال در البرز عمل شد و امسال باید تعامل دو سویه کارگر و کارفرما را در دستور کار قرار داد.
 
دارایی تصریح کرد: تشکیل تعاونی و حمایت از تولیدکننده‌ها و کارفرماها ضرورت دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب باید برای نخبگان جوان و و فارغ التحصیلان فکر کرد چرا که تکلیف ما است.
 
وی ادامه داد: در شهرک‌های صنعتی البرز کار وجود دارد اما کارکن نیست و این یک مقوله منفی برای البرز است، باید فرهنگ کار را با مشوق ها، دستمزد و بخشش‌ها تقویت کرد.
 
دارایی گفت: البرز در زمینه صنعت، کشاورزی و خدمات دارای ظرفیت است و باید جوانان را در کارگاه‌های تعاونی، تولید و کارآفرینی ساماندهی کرد.
 
وی با اشاره به اینکه تمرکز البرز در سال جاری روی اشتغال در گلخانه‌ها، گردشگری و بوم گردی است، افزود: ایجاد شغل‌های نوظهور در استان ضرورت داد و باید مورد توجه باشد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات