جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی امنیتی البرز:

رشد تولید در سایه خلاقیت کارگران محقق می شود

همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر،  جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز ، جمعی از مسئولان، کارفرمایان و کارگران در سالن همایش مجتمع رفاهی میلاد شهرداری کرج برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در سخنانی در این جشنواره ضمن گرامیداشت ۱۱ اردیبهشت به عنوان روز تجلیل از کارگران گفت: توسعه و پیشرفت یک کشور با خلق ایده ها و نوآوری های نیروی انسانی شکل می گیرد.

«مرتضی ولی پوری» با بیان اینکه البرز با توجه به وجود ظرفیت های بسیار فراوان در بحث رونق اشتغال و توسعه اقتصادی، نقشی اثرگذار دارد، افزود: بدون تردید حضور کارفرمایان در استان پر استعداد البرز در راستای شعار سال می تواند سر منشا رفع بیکاری و توسعه کشور و استان باشد.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال " مهار تورم و رشد تولید"، نیازمند توجه ویژه به کارگران و کارفرمایان است، افزود: نماینده عالی دولت در استان البرز همواره نگاه حمایتی به تولید در استان دارد و از تمام تلاشگران عرصه تولید حمایت می کند.

جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید هر ساله با هدف معرفی الگو های برتر جامعه کارگری، واحد های نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود و می تواند در ایجاد انگیز در بین کارگران تاثیر بسزایی داشته باشد.  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات