شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

توزیع روزانه گوشت گرم ۲۸۲ هزار تومانی در بازار روزهای کرج

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از توزیع روزانه ۲.۵ تن گوشت گرم گوسفند و گوساله، ۱۵ تن مرغ تازه و ۱۲ تن مرغ منجمد با قیمت تعادلی در بازار روزهای تحت پوشش سازمان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ حسین‌علی زینلی‌زاده روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ گرم در بازار و به منظور کنترل نوسانات قیمت و تنظیم بازار و هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، سهمیه‌ ویژه به بازارهای شهرداری کرج اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: بر این اساس توزیع گوشت مخلوط گوسفندی به قیمت هر کیلوگرم ۲۸۲ هزار تومان، گوشت مخلوط گوساله به مبلغ ۲۴۸ هزار تومان، مرغ تازه به مبلغ ۶۷ هزار تومان و مرغ منجمد به قیمت ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار روزهای شهرداری کرج آغاز شده است.

این مسئول افزود: شهروندان کرجی برای خرید گوشت گرم همه روزه در ساعت فعالیت بازارها به غرف عرضه‌کننده مواد پروتئینی این بازارها مراجعه کنند.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج بیان کرد: در حال حاضر قیمت گوشت قرمز و مرغ در واحدهای صنفی سطح شهر بسیار بالا بوده که به طور قطع برخی خانوارها از عهده خرید آن بر نمی‌آیند.

وی گفت: به همین دلیل و به منظور ایجاد تعادل در بازار و در شرایطی که همه شهروندان بتوانند بخشی از سبد پروتئینی مورد نیاز خود را تامین کنند، نسبت به توزیع گوشت گرم و انواع مرغ اقدام شده است.

وی تاکید کرد: این توزیع تا زمان تنظیم بازار و کاهش قیمت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات