جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندا البرز:

در چارچوب قانون و اختیارات خود، برای حل مشکلات مردم اقدام کنیم

نماینده عالی دولت در استان البرز با 20 نفر از مردم شریف استان البرز طی بیش از 3 ساعت به صورت چهره به چهره دیدار کرد و برای حل مشکلات مطرح شده چاره اندیشی کرد.

به گزارش رمزگشانیوزمجتبی عبداللهی در این دیدارها که روز سه شنبه 5 اردیبهشت ماه 1402 به صورت جداگانه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با شکیبایی پاسخگوی یک به یک شهروندان بود.

وی برای حل موانع و موضوعات مطرح شده در این دیدارها، با معاونین خود و مدیران مربوطه نیز برای اتخاذ بهترین تصمیم به صورت حضوری و تلفنی شور و تبادل نظر کرد.

استاندار البرز یادآور شد که حل مشکلات فقط در چارچوب قانون و اختیارات مدیران میسر خواهد بود و مردم شریف استان در نظر داشته باشند که نمی توان اقدامی خلاف قانون انجام داد.

عبداللهی در حاشیه این دیدارها با جمعی از ایثارگران و خانواده های شهدا هم گفتگو کرد و موضوعات آنها را نیز مورد بررسی قرار داد.

همچنین یکی از قهرمانان ناشنوای البرزی که در مسابقات ورزشی آسیایی موفق به کسب مدال طلا شده بود با استاندار البرز دیدار کرد و مشکل خود را مطرح کرد.

دیدارهای مردمی با استاندار البرز سه شنبه هر هفته برگزار می‌شود و شهروندان البرزی می‌توانند از طریق شماره 111 نسبت به دریافت نوبت دیدار، اقدام کنند.
  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات