یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

در راستای ایجاد نشاط شهری؛

رنگ‌آمیزی و نقاشی پایه‌های پل کلاک انجام شد

معاون زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: به منظور ارتقای کیفیت محیطی، پایه‌های سازه خشک و بی‌روح بتنی پل کلاک با رنگ‌آمیزی و نقاشی پوشانده شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ محمد ترکمن اظهار کرد: ایجاد منظری مناسب و در خور شهروندان یکی از اصلی‌ترین وظایف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری است که به صورت مستمر و با حساسیت ویژه‌ای انجام می‌شود.

وی افزود: طبیعت در بسیاری موارد بهترین الگو برای ترکیب رنگ‌ها و نقاشی‌های شهری است و در همین راستا و به منظور ارتقای کیفیت محیطی، پایه‌های سازه خشک و بی‌روح بتنی پل کلاک با رنگ‌آمیزی و نقاشی پوشانده شد که موجب تلطیف فضای شهری و تأمین آرامش روحی شهروندان شده است.

ترکمن ادامه داد با نظارت مستمر که به صورت روزانه از خیابان‌ها و معابر سطح منطقه به عمل می‌آید، نسبت به پاکسازی و رنگ‌آمیزی جداره‌ها اقدام می‌شود و همچنین نقاشی‌های دیواری و احجام فرسوده سطح محدوده نیز به طور مرتب مرمت و بازسازی می‌شود.

معاون زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ، این اقدام را باعث آراستگی سیمای عمومی شهر و ایجاد نشاط و شادی در بین شهروندان و دمیدن روح تازه به شهر دانست و گفت: هدف از انجام این اقدامات حذف آلودگی‌های بصری، آراستگی منظر شهری و ارتقای زیبایی نمای شهری است.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات