سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعمیر و بهسازی روشنایی راه های مواصلاتی استان ضروری است

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ضرورت تعمیر و بهسازی روشنایی راه های مواصلاتی استان بویژه اتوبان تهران-کرج- قزوین ظرف یک‌ماه آینده از سوی اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ احمد افضلی با بیان این مطلب در جلسه شورای ترافیک استان اظهار داشت: علاوه بر این مهم، هوشمندسازی معابر درون‌و برون شهری نیز از دیگر مواردی است که باید با همکاری شهرداری‌های شهرهای استان مورد توجه قرار گیرد.

‌وی افزود: هوشمندسازی معابر و‌ همچنین بهسازی روشنایی راه‌ها از نکات قابل تاملی است که نقش بسزایی در کاهش تصادفات و جرائم استان دارد.

به گفته وی پیش از این نصب دوربین های کنترل سرعت در نقاط مهم و حادثه خیز از اهم مصوبات شورای ترافیک استان بوده است که به جد باید در دستور کار قرار گیرد.
نصب تابلوهای هدایت مسیر از سوی راهداری با همکاری پلیس راهور از دیگر موضوعاتی این نشست بود که از سوی رئیس شورای ترافیک استان مورد تاکید قرار گرفت.

به گفته وی تشکیل منظم جلسات شورای ترافیک شهرستان‌های استان بصورت ماهیانه از جمله مصوبات این نشست است که برگزاری مرتب آن می‌تواند یاریگر مسئولان استانی در رسیدگی به اهم موضوعات ترافیکی در سطح استان بشمار رود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات