سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت گاز البرز:

البرز؛ قطب اقتصادی کشور خواهد شد

مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: استان البرز در آینده ای نه چندان دور، به دلیل فاصله کوتاهش با پایتخت قطب اقتصادی کشور خواهد شد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج، حسین تقی نژاد، در آئین افتتاحیه سومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت گاز استان البرز گفت: سازمان ها مینیاتوری از جوامع هستند و نتیجه آن یک جامعه متعالی است. تلالو یک جامعه متعالی آن است که انسان را متعالی می کند و این چرخه سالم تکرار می شود که یک جامعه متعالی به معنای واقعی و توسعه یافته شکل می گیرد.

وی ویژگی شرکت گاز البرز را توسعه گازرسانی و نگهداشت دانست و گفت: با توجه به مهاجر پذیر بودن استان البرز و رشد جمعیت 3 درصدی به دلیل همجواری آن با استان تهران، هر ساله حدود 40 هزار مشترک جدید اضافه می شود. پس ما در کنار توجه به موضوع نگهداشت، باید به توسعه نیز ورود کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد را بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه دانست و خاطرنشان کرد: در آینده ای نه چندان دور، استان البرز، به دلیل فاصله کوتاهش با پایتخت قطب اقتصادی کشور خواهد شد. با این چشم انداز برای رسیدن به هدف، نیازمند یک استراتژی هستیم. این استراتژی در شرکت های گاز استانی، رساندن گاز به نحو ایمن، مطمئن و مطلوب به دست مشتریان است.

این مسئول ادامه داد: برای رسیدن به این هدف نیازمند خط انتقال گاز بودیم که خط انتقال بوئین زهرا-کرج، به طول 65 کیلومتر در حال احداث است. این خط انتقال گاز با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان با نگاهی 50 ساله برای تامین گاز طبیعی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات ایجاد شده است که تا کنون حدود 40 کیلومتر از این خط انتقال احداث شده است.

تقی نژاد در پایان سخنانش گفت: ما با تبیین نقشه راه فرآیندها، مسائل و مشکلات را پشت سر گذاشتیم. با داشتن سرمایه اجتماعی، مسئولیت اجتماعی های خوبی را به انجام رساندیم که خود ایجاد اعتماد می کند.

گفتنی است در این آئین اعضای هیات مدیره شرکت گاز استان البرز، دبیران تعالی سازمان و تیم ارزیابی شرکت ملی گاز ایران حضور داشتند.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات