سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

دفاع از فلسطین وظیفه هر مسلمان است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادی فلسطین یک مسئله اسلامی و مربوط به دنیای اسلام است و هر مسلمانی وظیفه دارد در مقابل زورگویی بایستد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از ایسنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی روز جمعه ۲۵ فروردین در مراسم پایانی روز قدس کرج که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان این که ایستادگی و مقاومت به عنوان رمز پیروزی، رژیم جعلی صهیونسیتی را در سراشیبی سقوط قرار داده است، گفت: این رژیم، فلسطین را با قلدری تصاحب کرده است اما خودشان در نهایت ضربه می‌خورند.

تقوی ادامه داد: صهیونیستی‌ها می‌خواستند یک کشور مستقل را از بین ببرند تا به خیال خود کشوری دیگر بسازند.

وی با بیان اینکه آزادی فلسطین یک مسئله اسلامی و مربوط به دنیای اسلام است و هر مسلمانی وظیفه دارد در مقابل زورگویی بایستد، خاطرنشان کرد: وحدت بر محور اسلامیت و مقاومت حرف اول را می زند و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حضور در راهپیمایی روز قدس و دفاع از فلسطین در مجامع بین المللی وظیفه هر مسلمان است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان با ایجاد جنگ های ترکیبی به‌دنبال ضربه زدن به اسلام هستند اما آرمان های انقلاب همچنان زنده و پویا است.

وی ادامه داد: دشمنان به هر اقدامی برای مقابله با اسلام و انقلاب دست می‌برند اما بدانند مردان مبارز ما اجازه نخواهند داد شما اقدامی انجام دهید و هر توطئه ای به شکست شما ختم خواهد شد.

انتهای پیام
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات