یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرحله دوم اولویت‌های نام‌نویسی در کاروان های حج تمتع ۱۴۰۲ البرز اعلام شد

مدیر حج و زیارت استان البرز گفت: مرحله دوم اولویت‌های جدید برای نام‌نویسی در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۲ در این استان اعلام شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «محمدحسن سامعی» افزود: دارندگان اسناد سپرده گذاری حج تمتع تا ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۶، می‌توانند برای نام‌نویسی در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۴۰۲ استان البرز از امروز پنجشنبه مورخ ۲۴ فروردین به سامانه رزرو reserve.haj.ir و یا به کاروانهای حج تمتع سال ۱۴۰۲ البرز که ظرفیت خالی دارند، مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به محدود بودن ظرفیت کاروان‌ها، اولویت با متقاضیانی است که زودتر در کاروان‌ها نام‌نویسی کنند و پس از تکمیل شدن ظرفیت کاروان ثبت نام متوقف و هیچ تعهدی مبنی بر ثبت نام مجدد وجود ندارد.

متقاضیان حج تمتع می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۲‏- ۳۲۵۵۹۱۷۱ تماس بگیرند.

تشرف زائران حج تمتع امسال از سوم خردادماه به صورت رسمی آغاز می‌شود و ۸۷ هزار و ۵۵۰ ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

کاروان‌های زیارتی در ۲ گروه مدینه اول و مدینه دوم به حج تمتع مشرف می‌شوند که اعزام کاروان‌های مدینه اول از سوم خرداد و اعزام کاروان‌های مدینه دوم از ۱۳ خردادماه آغاز خواهد شد.

البته کاروان‌های مدینه اول از طریق فرودگاه مدینه وارد عربستان و ابتدا به مدینه منوره مشرف شده و پس از آن به خانه خدا اعزام خواهند شد.

کاروان‌های مدینه دوم نیز از طریق فرودگاه جده وارد عربستان شده و پس از انجام اعمال حج تمتع، عازم مدینه منوره خواهند شد.

عربستان امسال برای حج آینده محدودیتی در زمینه سن زائران اعلام نکرده‌ و به این ترتیب زائران بالای ۶۵ سال که پارسال نتوانستند عازم حج تمتع شوند، به این سفر معنوی مشرف خواهند شد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات