سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ستاد اجرایی برگزاری صدمین سالگرد تاسیس موسسه رازی تشکیل شد

  مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از تشکیل ستاد اجرایی برگزاری یکصدمین سالگرد تاسیس این موسسه خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم موسسه رازی را به شایستگی به آحاد مردم و مسئولان در سطح ملی و بین المللی معرفی کنیم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ دکتر «مرتضی اکبریان» با اعلام این خبر گفت: 16 دی ماه هر سال، سالروز تصویب قانون تاسیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی است و سال آینده این موسسه مهم و اثرگذار کشور، وارد یکصدمین سال تاسیس و حیات خود خواهد شد و یک قرن تلاش و فعالیت را در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.

مدیر حوزه ریاست موسسه رازی افزود: موسسه به عنوان مجموعه ای تخصصی و بزرگ در عرصه تولید فراورده‌های بیولوژیک در کشور، طی حیات 98 ساله خود منشا برکات و خدمات بسیاری بوده و نقش بزرگی در تامین سلامت و امنیت بهداشتی کشور و حتی منطقه خاورمیانه ایفا کرده که شاید کمتر برای مردم و شهروندان معرفی و بیان شده است.

دکتر اکبریان با بیان این که موسسه رازی، سرمایه و میراث بزرگ علمی و اجتماعی برای کشور است و باید هرچه بیشتر و بهتر برای حفظ و اعتلای این گنجینه بزرگ، تلاش و اقدام کنیم، یادآور شد: با توجه به تجارب گذشته و برگزاری جشن نودمین سالگرد تاسیس موسسه، در نظر داریم برای یکصدمین سال تاسیس این موسسه، برنامه ریزی و هماهنگی مدون و مستمری را به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر این مناسبت داشته باشیم و بتوانیم متناسب با جایگاه و خدمات این موسسه بزرگ، آن را به شایستگی به آحاد مردم و مسئولان در سطح ملی و بین المللی معرفی کنیم.

وی گفت: طبق هماهنگی و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، حوزه ریاست موسسه، متولی اصلی برگزاری سلسله برنامه های یکصدمین سالگرد تاسیس موسسه در دی ماه سال 1403 خواهد بود و با توجه به تناسب حوزه‌های کاری، دبیرخانه این ستاد با محوریت اداره روابط عمومی تشکیل شده تا برنامه ریزی و هماهنگی های لازم از این طریق صورت پذیرد.

مدیر حوزه ریاست موسسه رازی از همکاران و صاحبان ایده و نظر دعوت کرد تا طرح ها و پیشنهادهای خود را به منظور برگزاری هرچه بهتر این رویداد فاخر و بزرگ، به دبیرخانه ستاد، اعلام و ارسال کنند. همچنین از 10 پیشنهاد برتر تقدیر خواهد شد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات