چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مقابله با فرار مالیاتی به تحقق شعار سال کمک می‌کند

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، گفت: مقابله جدی با فرار مالیاتی تاثیر بسزایی در مهار تورم دارد و همچنین در رشد تولید اثر بخش است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در خصوص کار مجلس در رابطه با شعار سال، گفت: امسال سال مهار تورم و رشد تولید باید دقت شود با وحدت، هم افزایی این شعار عملیاتی کنیم تا در کف جامعه مورد مشاهد قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه شعار امسال دارای دو بخش است، افزود: بخش اول که مربوط به مهار تورم در سطح ملی است و بخش دوم رشد تولید هم ملی، استانی و منطقه‌ای است.

حدادی با اشاره به بخش مهم مهار تورم، گفت: رفع ناترازی در بودجه کشور اهمیت دارد و همچین اصلاح ساختار بودجه، رفع ناترازی نظام بانکی، کنترل خلق پول توسط بانک‌ها که مباحث تورم‌زایی را دارد باید دقت و توجه شود.

وی با اشاره به قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار، گفت: اگر این قانون درست اجرای شود در موضوع رشد تولید کمک کننده است.

حدادی به موضوع مقابله جدی با فرار مالیاتی اشاره کرد و گفت: مقابله با فرار مالیاتی تاثیر بسزایی در مهار تورم دارد و همچنین در رشد تولید اثر بخش است.

این مقام مسئول با بیان اینکه استان البرز ظرفیتی خوبی را می‌تواند در بخش رشد تولید داشته باشد، افزود: با ایجاد بسترهای لازم سرمایه گذاران عزیز را تشویق کنیم و اگر موانعی از سوی مجلس است اعلام شود تا در مجلس این موانع برطرف شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نطرآباد و طالقان با اشاره به مواردی که در رشد تولید اثرگذار است، گفت: یکی از این موارد رونق ساخت و ساز مسکن و معافیت مالیاتی برای تولید کنندگان و کارآفرین است.

حدادی با بیان اینکه استان البرز ظرفیت‌های خوبی در رشد تولید دارد، گفت: در دو بخش صنعت و کشاورزی ظرفیت‌های خوبی را استان دارد و همچنین اتهمام لازم در بخش کشاورزی به موضوع گلخانه‌ها شده و تغییراتی صورت می‌گیرد که گلخانه‌ها در حال رشد است.

وی با اشاره به اینکه در بخشی از استان زمین‌ها مناسب کشاورزی نیست، افزود: اصرار به اینکه زمین‌ها کشاورزی است نداشته باشیم و بخشی دیگر از زمین‌ها که مناسب کشاورزی است را محافظت کنیم.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات