شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 ۱۹۰ پایگاه در البرز آماده جذب حامی برای ایتام شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: همزمان با شب‌های قدر ۱۹۰ پایگاه در این استان آماده جذب حامی برای حمایت‌های مادی و معنوی از ایتام شدند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «محمد محمدی فرد» روز یکشنبه افزود: بخش اکرام از کودکان یتیم و بی‌سرپرست و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کار افتاده، زندانی و متارکه کرده است، حمایت می‌کند.

وی گفت: در سال گذشته حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و مراکز نیکوکاری البرز بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

محمدی فرد افزود: اکنون بیش از ۳۱ هزار حامی حمایت یک هزار و ۵۲۵ یتیم و چهار هزار و ۸۲۱ فرزند محسنین را عهده دارند.

وی بیان کرد: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۶۵۸ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریز می شود.

محمدی فرد با اشاره به اینکه پایگاه‌های حامی‌یابی البرز در مساجد ، حسینیه‌ها ، مراکز نیکوکاری ، هیات‌ها مستقر هستند، گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت که عزیزان می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ اقدام کنند.

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز ۵۳ هزار نفر را زیر چتر حمایتی خود دارد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات