شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 معاون فرماندار کرج خبر داد؛

کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات فرمانداری کرج فعال می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج گفت: برای اطلاع رسانی دقیق، سریع و به موقع فعالیت‌های مربوط به دو انتخابات پیش رو، کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات در شهرستان تشکیل می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مهدی آقابراری صبح پنجشنبه در فرمانداری کرج اظهار کرد: برای اطلاع‌رسانی دقیق، سریع و به موقع فعالیت‌های مربوط به دو انتخابات پیش رو، کمیته اطلاع رسانی انتخابات در شهرستان کرج پس از صدور دستور از استان و ابلاغیه‌های وزارت محترم کشور فعال خواهد شد.

وی بیان کرد: شبکه‌ای از زیرساخت‌ها برای تبادل اطلاعات و اخبار شهرستان کرج در پلتفرم‌های داخلی برای انعکاس رویدادهای انتخاباتی در مرکزیت استان پیش‌بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج افزود: فرمانداری کرج علاوه بر تشکیل کمیته روابط عمومی ادارات شهرستان کرج، شورای فضای مجازی شهرداری‌های کلانشهر کرج و شهرهای اقماری را نیز تشکیل داده است و تمامی بسترها برای اطلاع رسانی به موقع و مؤثر وجود دارد.

آقابراری گفت: این اقدامات با آسیب شناسی‌های صورت گرفته در حوزه اطلاع رسانی و با نظارت از سوی روابط عمومی فرمانداری کرج تشکیل شده است.

وی افزود: افراد تأثیرگذار، روابط عمومی‌های فعال و رسانه‌های مؤثر در حوزه اطلاع رسانی اعضای این کمیته هستند.

آقابراری گفت: با صدور ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌های حوزه اطلاع رسانی در استان، شهرستان کرج نیز کار خود را با تمام ظرفیت آغاز خواهد کرد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات