پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساعت کاری مادران شاغل دارای فرزند محصل در مجموعه مدیریت شهری شناور شد

دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: با پیگیری کمیته بانوان شورای اسلامی شهر کرج و در راستای حمایت از مادران شاغل در مجموعه مدیریت شهری ساعت کاری بانوان دارای فرزند محصل در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری شناور شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ فاطمه منعمی اظهار داشت: در جهت رفاه بانوان مجموعه مدیریت شهری، ساعت شروع کار مادران شاغل در مجموعه مدیریت شهری که دارای فرزند محصل در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه هستند از ساعت ۷ تا ۹ صبح به صورت شناور در نظر گرفته می‌شود و میزان حضور کارمندان در طول روز مطابق ضوابط و مقررات در محل کار خواهد بود.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت‌رسان در ماه رمضان از ساعت ۷ تا ۹ صبح شناور است که با پیگیری‌های کمیته بانوان شورای اسلامی شهر کرج برای مادران شاغل در مدیریت شهری کرج که فرزند محصل در مقاطع ابتدایی و متوسطه دارند تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری بصورت شناور ادامه می‌یابد.

منعمی به نقش بانوان در مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: همکاران بانو دارای فرزند شاغل در مجموعه شهرداری علاوه بر وظیفه خانه‌داری و تربیت فرزند در کنار سایر همکاران انجام وظیفه می‌نمایند که نیازمند حمایت بیشتر در راستای تحکیم بنیان خانواده هستند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات