شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

واریز بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: ۱۱۱ میلیارد و۳۱۰ میلیون تومان طی سال گذشته با همکاری حامیان و مراکز نیکوکاری به حساب ایتام و فرزندان محسنین استان واریز شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ محمد محمدی فرد اظهار کرد: این رقم نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۴۵ درصدی نشان می‌دهد. اکنون نیز در استان البرز ۳۱ هزار و ۳۶۴ حامی از یک هزار و۵۲۴ یتیم و چهار هزار و۸۲۱ فرزند محسنین حمایت مالی دارند.

وی با بیان اینکه این مبالغ مستقیم به‌ حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است، گفت: با احتساب کمک‌های حامیان، ماهانه به‌طور میانگین یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به حساب ایتام و ۶۵۸ هزار تومان به حساب فرزندان محسنین البرز واریز می‌شود.

محمدی فردی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت که این عزیزان می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را در گرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش خیران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات