شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری مسابقه عکاسی لاله‌ها در کرج

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج همزمان با شروع نهمین جشنواره لاله‌ها در این کلانشهر، از برگزاری مسابقه عکاسی لاله‌ها خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «علیرضا عاقلی» اظهار کرد: استقبال شهروندان از نهمین جشنواره لاله‌های شهر کرج در نخستین روزهای برگزاری مطلوب بوده و پیش‌بینی می‌شود که طی هفته جاری میزان بازدیدکنندگان از باغ گل‌ها افزایش یابد.

وی افزود: با مطلوب شدن شرایط آب و هوایی در کرج اکثر شهروندان پس از افطار، در محل باغ گل‌های پارک شهید چمران حضور می‌یابند و لحظاتی را در فضای دلنشین و گل‌آرایی شده باغ گل‌ها می‌گذرانند.

عاقلی گفت: در نهمین جشنواره لاله‌های شهر کرج، چینش رنگ‌های لاله‌ها و طراحی کاشت آن‌ها به صورتی است که نظر هر بازدیدکننده‌ای را به خود جلب می‌کند و بسیاری از شهروندان با در دست داشتن دوربین‌های خانگی و گوشی‌های تلفن همراه به ثبت مناظر و لحظه‌های به یاد ماندنی در کنار خانواده‌های خود پرداختند.

این مسئول  بیان داشت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج همزمان با برپایی نهمین جشنواره لاله‌ها در این کلانشهر، مسابقه عکاسی از لاله‌ها را برگزار می‌کند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج عنوان کرد: شرکت در این مسابقه بدون محدودیت بوده و تمامی بازدیدکنندگان می‌توانند عکس‌های مربوط به نهمین جشنواره لاله‌ها در سال ۱۴۰۲ با دوربین‌های حرفه‌ای، خانگی و تلفن همراه  را تا پایان فروردین ماه به ایمیل Park@Karaj.com و یا به پیام‌رسان داخلی ایتا به شماره ۰۹۱۰۸۵۴۲۴۳۱ ارسال نمایند.

شایان ذکر است در مسابقه عکاسی امسال جشنواره لاله‌ها، کمیته داوری به بهترین عکس یک میلیون تومان، عکس دوم ۵٠٠ هزار تومان و به تعدادی از عکس‌های برگزیده جوایزی اهدا خواهد کرد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات