پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرعت  خودروها در بزرگراه‌های درون شهری البرز ۱۰ کیلومتر کاهش یافت

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: برابر مصوبه چهارمین جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات این استان، سرعت تردد در بزرگراه‌های درون شهری البرز برای سفرهای نوروزی ۱۰ کیلومتر کاهش یافت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهار کرد: نظارت بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان با هدف ایجاد امنیت ترافیکی، توسط تیم‌های پلیس بزرگراه، تیم‌های موتور سوار و خودرویی پلیس به صورت محسوس و نامحسوس و تجهیزات هوشمند منصوبه در معابر انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حفظ سلامت شهروندان ، تردد ایمن و نظم و امنیت ترافیکی اولویت پلیس بوده و با برهم زنندگان نظم و ناقضان مقررات راهنمایی و رانندگی برابر قانون، قاطعانه برخورد خواهد شد.

رحمتی پور در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات طرح نوروزی اشاره کرد و گفت: پلیس راهور این استان با شعار نشاط بهار، پرهیز از خطر، آرامش در سفر، طرح نوروزی خود را تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: عوامل پلیس راهور در قالب عوامل پیاده، تیم‌های پلیس بزرگراه، تیم‌های گشتی موتورسوار و خودرویی به صورت محسوس و نامحسوس، خودروهای مکانیزه ثبت تخلفات ساکن در سطح شهرستانهای استان البرز حضور فعال و هدفمند خواهند داشت‌ ضمن اینکه معابر درون شهری با نظارت هوشمند و ثبت تخلفات با دوربین‌های هوشمند انجام می شود.

رحمتی پور از رانندگان خواست ضمن تردد در معابر با سرعت مطمئنه و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی اعم از عدم استفاده از تلفن همراه، استفاده از کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان جلو و عقب خودرو و توجه کافی به جلو در حین رانندگی از بروز بیش از دو سوم تصادفات پیشگیری کنند.

وی یادآورشد که امیدواریم با مشارکت پلیس راه و راهور، انتظامی، یگان ویژه، راهداری، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، هواشناسی و امداد خودرو و با همکاری، هم افزایی و تعامل سازمان‌ها و رعایت قوانین و مقررات از سوی مردم شاهد کاهش تصادفات در ایام نوروز باشیم.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات