یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمادگی ۴۲۰ مرکز نیکوکاری البرز برای دریافت کمک‌های مردمی

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: ۴۲۰ مرکز نیکوکاری استان آماده دریافت کمک‌های مردمی به نیازمندان در راستای طرح‌های کمک مؤمنانه روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان هستند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، امید نجفی‌فرد، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز اظهار کرد: ۴۲۰ مرکز نیکوکاری استان آماده دریافت کمک‌های مردمی به نیازمندان در راستای طرح‌های کمک مؤمنانه روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان هستند.

وی با بیان اینکه پنج طرح برای جمع‌آوری این نوع کمک‌ها در استان البرز پیش‌بینی شده است، افزود: در طرح نخست کمک‌های مردمی در مساجد و ادارات برای نیازمندان جمع‌آوری می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در طرح دوم مردم از طریق کد دستوری #۰۲۶*۸۸۷۷* و با تلفن همراه می‌توانند به‌صورت الکترونیکی به نیازمندان کمک کنند.

نجفی‌فرد یادآور شد: در اجرای طرح اکرام ایتام که در بخش سوم دریافت کمک‌های مردمی جای می‌گیرد حامیان جدیدی برای شش هزار و ۲۰۰ کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست با هدف حمایت‌های مالی و معنوی پیش‌بینی شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: طرح چهارم جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه از طریق سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ است که در آن پس از گرفتن پیش‌شماره البرز ۰۲۶ گزینه‌های کمک‌های مردمی اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: در نیمه ماه مبارک رمضان نیز با توجه به ولادت کریم اهل‌ بیت امام حسن مجتبی(ع) برنامه‌های افطاری با هماهنگی مساجد و حسینیه‌ها در محلات کم‌برخوردار برای ایتام و نیازمندان خواهیم داشت.

این مسئول گفت: در طرح پنجم با ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده و همچنین در کد دستوری #۰۲۶*۸۸۷۷* گزینه‌ای برای این مهم نیز پیش‌بینی شده است.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات