جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۳ هزار وسیله نقلیه متخلف در البرز اعمال قانون شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با اجرای طرح ترافیک زوج و فرد در کلانشهر کرج ۳۳ هزار و ۲۴۵ وسیله نقلیه متخلف اعمال قانون شدند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ «حمدلله رحمتی پور» اظهار کرد: طبق مصوبه شورای ترافیک استان، این طرح در بخشی از معابر پرتردد کرج از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۱ از ۲۳ بهمن ماه سال جاری آغاز و تا ۲۸ اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

وی به محدوده‌های اجرای طرح زوج و فرد اشاره کرد و گفت: این طرح در هسته مرکزی شهر کرج محدوده بلوار جانبازان، بلوار دانشکده جنوب به شمال، تقاطع امام(ره)، میدان توحید، بلوار بلال، تقاطع هفت تیر و بلوار دانش‌آموز، بلوار علامه جعفری، بلوار جمهوری، پل شهدای روحانی، بلوار شهید مطهری، پل آزادگان و بلوار بسیج اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: کنترل ترددها در محدوده زوج و فرد با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف شهرداری کرج و حضور نیروهای پلیس انجام می شود.

رییس پلیس راهنمایی و راندگی البرز بیان کرد: این طرح به منظور ایمنی بیشتر، روان‌سازی ترافیک و کاهش آلودگی زیست محیطی و ایجاد آرامش روانی برای خرید آخر سال مردم پیش‌بینی شده است.

رحمتی‌پور گفت: خودروهای امدادی، حمل و نقل عمومی از شمول این طرح خارج شد‌ اند. استفاده از وسایل نقلیه عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس در قالب اجرای طرح زوج و فرد ازدیگر تمهیدات پیش‌بینی شده برای خدمات دهی به شهروندان است.

وی اظهار کرد: همکاری بیش از پیش مردم در اجرای طرح زوج و فرد کرج به روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی می‌انجامد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات