جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴۲ پروژه ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی در البرز به ثمر رسید

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اعلام اینکه طرح شهید سلیمانی به ورزش مدارس استان رونق بخشید، گفت: امسال ۴۲ پروژه ورزشی برای ورزش دانش آموزان و فرهنگیان در این استان به ثمر رسید.

به گزارش رمزگشانیوز؛  علی حجرگشت روز سه شنبه در آیین افتتاح زمین چمن شهید مفتح در حوزه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج که همزمان با افتتاح ۵۵۰ پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی در مدارس کشور با حضور وبیناری وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: با همت وزارت آموزش و پرورش در قالب طرح شهید سلیمانی اجرای پروژه‌های ورزشی در مدارس سرعت یافت و زیرساخت فضاهای ورزشی برای دانش‌آموزان به ویژه در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار حاصل شد.

وی بیان کرد: قبل از اجرای این طرح، شهرستان فردیس با جمعیت ۹۰ هزار دانش آموزی حتی یک زمین چمن درون مدرسه‌ای نداشت اما به همت دولت و تلاش وزارت آموزش و پرورش امسال تحولی اساسی در استان و شهرستان فردیس به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۲۷ زمین چمن مصنوعی در مدارس البرز آماده سازی شده است ضمن آنکه ۱۴ زمین چمن دیگر در دست برنامه‌ریزی و اقدام است.

حجرگشت یادآورشد: توسعه فضاهای ورزشی در مدارس موجب دوری دانش آموزان از فضای مجازی و سایر فضاهای آسیب زای دیگر می شود ، همچنین افزایش ضریب سلامتی دانش آموزان را در پی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز اظهارکرد: پروژه‌های ورزشی باقی مانده طرح شهید سلیمانی در استان البرز می‌بایست تا پایان سال تکمیل و برای استفاده دانش‌آموزان در سال ۱۴۰۲ آماده شود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات