جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

علیرضا سعیدی تاکید کرد؛

از بی‌حجابی و بی‌عفتی در جامعه جلوگیری شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: متأسفانه امروز عده‌ای در جامعه در راستای تلاش دشمن به دنبال ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی و سست کردن کانون خانواده‌ها هستند که بستر اصلی تعلیم و پرورش مردم یک جامعه می‌باشد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ حجت الاسلام علیرضا سعیدی در نطق پیش از دستور نود و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه فرا رسیدن ولایت قطب عالم امکان حضرت بقیه اله طی تذکری به مدیران و مسئولین فرهنگی و اجتماعی استان البرز اظهارداشت: مسأله بی‌حجابی در جامعه پررنگ شده است، حجاب حکم خداست و یک قانون مصرح در نظام می‌باشد، تظاهر به بی‌حجابی و شکستن حریم و حرمت حکم خدا قابل پذیرش نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج افزود: مگر این شهر دادستان ندارد؟ نیروی انتظامی و ضابطین قضایی مسئول رسیدگی به تخفات سطح جامعه می‌باشد، چرا مسأله را مسکوت گذاشته‌اند کسانی که به حکم دهن کجی می‌کنند باید منتظر غضب خداوند باشند.

سعیدی اذعان کرد: موضوع حجاب در مجموعه مدیریت شهری نیز باید به صورت جدی پیگیری شده، اقدامات اساسی صورت پذیرد و درصورتی که بی‌حجابی در اماکن مربوط به مجموعه مدیریت شهری مشاهده می‌شود از آن جلوگیری شود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات