جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج:

رویداد ستر در کرج سالیانه شد

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج از آغاز به کار سومین رویداد ستر با حضور بیش از ۱۰ برند در زمینه تولیدات حوزه عفاف و حجاب خبر داد و گفت: این رویداد تا نهم اسفند در شهر کرج ادامه خواهد داشت.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «سپیده غفاری» عصر یکشنبه در آیین افتتاح سومین رویداد ستر که با مشارکت گروه اجرایی آذردخت و با حضور فرماندار کرج و مشاور استاندار در امور بانوان و خانواده برگزار شد، اظهار داشت: در یکسال اخیر سومین رویداد پوشش ایرانی و اسلامی در کرج برگزار شد و با حمایت مسولان محترم، شاهد رویدادی سالیانه در جهت ترویج و توسعه زیست بوم عفیفانه بودیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ برند حجاب با تنوع طرح‌ها و نقش‌ها به سومین رویداد ستر رسیدند، افزود: تنوع طرح‌ها و نقش‌ها در تولیدات عرضه شده مرتبط با پوشش ایرانی و اسلامی مورد توجه بوده است و این امر خود زمینه‌ساز افزایش تقاضا و توسعه زیست‌بوم عفیفانه خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از نگاه ویژه مسولان ارشد استان به این حوزه و همکاری دبیرخانه عفاف و حجاب استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و اتحادیه پوشاک کرج گفت: ِ در یکسال اخیر با همراهی مدیران استان در این میدان گام نهادیم و به حول و قوه الهی این رویداد سالیانه شد.

مشاور اموربانوان و خانواده فرمانداری کرج افزود: این بار ستر با سیاستگذاری در حوزه اجرا به همت برند آذردخت این رویداد را برگزار کرد.


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات