شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۳ میلیارد ریال برای اولویت های پژوهشی البرز اختصاص یافت

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز از اختصاص ۱۳میلیارد ریال اعتبار برای سه طرح پژوهشی با تاکید بر اولویت های موضوعی این استان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  عبدالرضا کریم پور روز یکشنبه در نشست کارگروه پژوهشی، فناوری و نوآوری استان البرز افزود: این سه طرح پژوهشی شامل تاب آوری شرکت های دانش بنیان با رویکرد سندآمایش ، فرونشست زمین و محیط زیست، شناسنامه تقسیمات شهرستانی و استانی موضوع بند (واو )تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ هستند .

وی یادآورشد: برخی از طرح های پژوهشی سال گذشته به دلیل خرد بودن و ناچیز بودن سهم اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی نتوانستند عقد قرار داد داشته باشند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: بنابراین امسال اعتبارات تجمیعی در شورای توسعه و برنامه ریزی استان البرز برای پژوهش استان با توجه به اولویت های استان در نظر گرفته شد چراکه پیش از این در این بخش یک درصد اعتبارات هزینه ای به جز فصل یک و ۶ قانون بودجه در نظر گرفته می شد.

وی بیان کرد: سال گذشته تنها یک مورد پژوهشی در استان موفق به دریافت کد سمات و عقد قرارداد پژوهشی شد و به همین منظور مقرر شد اعتبارات پژوهشی به صورت تجمیعی اختصاص یابد.

در نشست امروز کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان البرز استانداری، جهاد دانشگاهی، دانشگاه خوارزمی و سایر اعضای کارگروه ملزم به ارایه پرپوزال های خود ظرف مدت یک هفته روز به سازمان برنامه و بودجه شدند تا موارد مصوب در جلسه شورای برنامه ریزی استان مطرح شود و پس از تصویب این شورا عملیاتی شود.  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات