جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 نماینده مجلس:

 مشکلات اقتصادی مردم را باید درک کرد

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با مشکلات جدی در حوزه اقتصاد مواجه هستند که این مهم باید از سوی دست اندرکاران مورد توجه قرار گرفته و درک شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ علی حدادی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان طالقان افزود: شخص رییس جمهور دلسوزانه در میدان است بنابراین لازم است تیم اقتصادی تحولات ویژه ای را ایجاد کند.

وی تاکید کرد: بانک مرکزی باید سکه و ارز را سر و سامان دهد چراکه ارزپاشی های سالهای گذشته آسیب‌های جدی به همراه داشته است.

حدادی گفت: واردات خودرو که برای کاهش قیمت آن بوده اکنون به سمت بورس رفته یا انحصاری شده بنابراین باید طرح های نظارتی در این بخش به صورت ویژه دنبال شود.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: مجلس برای حل مشکلات اقتصادی مستحکم ایستاده است.

وی افزود: مشکل نهاده های دامی و دامداری ها مکرر به وزیر جهاد کشاورزی گفته شده است.

پیمان شانگهای با هدف دلار زدایی است

وی با اشاره به عضویت ایران در پیمان شانگهای گفت: جمعیت سه میلیارد و ۳۶۵ میلیون نفری ظرفیت این پیمان است.

حدادی بیان کرد: ۳۵۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به شهرستان طالقان اختصاص یافت.

وی افزود: همچنین طرح رتبه بندی معلمان باید در یک اقدام به موقع مورد توجه قرار گیرد.

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای بیمارستان طالقان، بازنگری طرح های هادی روستاهای این شهرستان، حذف نیروهای شرکتی در کشور و تبدیل وضعیت به کار معین، حذف توزیع اعتبارات ارزش افزوده بر اساس جمعیت از دیگر مباحثی بود که نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی به آنها پرداخت.

وی تاکید کرد: اختیارات ادارات طالقان باید افزایش یابد و ساختار اقتصادی در بخش های تولید ، توزیع و مصرف نیز باید متحول شود .


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات