دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار فردیس در مراسم تشیع پیکر شهید وکیلی:

نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور قاطعانه عمل می‌کند

فرماندار فردیس در مراسم تشیع پیکر شهید «محمد مهدی وکیلی» گفت: نیروی انتظامی همواره در تامین امنیت کشور قاطعانه عمل کرده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ خداداد کاشفی، فرماندار فردیس در آیین تشیع پیکر شهید محمد مهدی وکیلی، بیان کرد: تقدیم شهدای بزرگوار به اسلام و انقلاب گواهی بر مصمم بودن نیروی انتظامی در عمل به وظایف‌شان است.

 خداداد کاشفی اذعان داشت: نیروی انتظامی به منظور جلوگیری از هرگونه شیطنت افراد قانون‌شکن در جامعه با اقتدار وظایفش را انجام می‌دهد.

نماینده عالی دولت در فردیس با تأکید بر اقتدار و انسجام نیروی انتظامی در برخورد با متخلفین اظهار کرد: وقوع حوادثی از این دست برای خانواده نیروی انتظامی تازگی ندارد و آخرین حادثه نیز برای نیروهای انتظامی نخواهد بود.

وی ادامه داد: ما شاهد هستیم که نیروی انتظامی در مصاف کسانی که به حقوق مردم تعدی می‌کنند و قانون گریزند، به شهادت می‌رسند که این نشان از خودگذشتگی آنان است.

کاشفی خاطرنشان کرد: کسانی که امنیت جامعه را بر هم بزنند با قاطعیت در تیر راس نیروی انتظامی قرار می‌گیرند و نیروی انتظامی هرگز در برای جان، مال و ناموس مردم کوتاه نمی‌آید.

وی شهادت شهید محمدمهدی وکیلی را مصداق جانفشانی‌های صادقانه نیروی انتظامی دانست و افزود: در راستای تامین خواسته مردم در اجرای قانون، نیروی انتظامی به قیمت جان خویش برای حفظ امنیت با متخلفین مبارزه می‌کند.

 شهید محمد مهدی وکیلی متولد 25 دی ماه 1379 بود که در عملیات دستگیری قاچاقیان در شهرستان چهارباغ اول استفد ماه به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات