یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس سازمان حج و زیارت البرز:

ثبت‌نام متقاضیان حج تمتع از ۱۰ اسفند در البرز آغاز می‌شود

رئیس سازمان حج و زیارت البرز از آغاز ثبت‌نام متقاضیان حج ۱۴۰۲ از ۱۰ اسفندماه جاری در استان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  محمدحسن سامعی درباره ثبت‌نام متقاضیان حج تمتع گفت: متقاضیان حج سال آینده می‌توانند از تاریخ ۱۰ اسفندماه جاری به نام‌نویسی براساس اولویت‌های تعیین شده اقدام کنند.

وی بیان کرد: اولویت اول مشمولین تشرف، افرادی هستند که در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی و وجوه مربوطه را واریز کرده‌اند که در آن سال به‌‌دلیل لغو برگزاری مراسم حج موفق به تشرف نشدند و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند که در صورت عدم مراجعه این افراد، برای تکمیل ظرفیت‌ خالی کاروان‌ها، اولویت‌های بعدی برای نام‌نویسی فراخوان خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت البرز اظهار کرد: اولویت دوم برای ثبت‌نام در حج ۱۴۰۲ تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۲۹ اسفندماه ۸۵ هستند که لازم است این افراد قبل از نام‌نویسی، با مراجعه به سامانه Reserve.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و دریافت کد رهگیری اقدام به نام‌نویسی کنند.

وی با اشاره به اینکه اولویت سوم، دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه ۱۳۸۶ هستند، افزود: نام‌نویسی از این اولویت‌ها صرفاً به‌منظور تکمیل ظرفیت خالی در کاروان‌های اعلامی خواهد بود و ضروری است این مشمولان نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: اولویت چهارم، دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ پایان اردیبهشت ۱۳۸۶ هستند و اولویت پنجم همه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع از تاریخ اول خردادماه ۱۳۸۶ به بعد و به‌صورت روزشمار و صرفاً تا تکمیل ظرفیت کاروان‌ها در سطح استان هستند.

رئیس سازمان حج و زیارت البرز در خصوص ملزومات اعزام متقاضیان برای حج ۱۴۰۲ گفت: متقاضیان اعزام سفر حج تمتع سال آینده باید دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار اول دی‌ماه ۱۴۰۲ باشند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات