یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شناسایی و جمع‌آوری اتباع خارجی غیر مجاز و متکدی البرز

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: شناسایی و جمع‌آوری اتباع خارجی غیرمجاز متکدی در این استان در  دستور کار قرار گرفت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ دهقان شیری در حاشیه  بازدید از سطح شهر که با همراهی نمایندگان فرمانداری کرج، شهرداری کرج و فراجا ظهر امروز انجام شد، اظهار داشت: اتباع غیرمجاز باید بدون اغماض ساماندهی و طرد شوند.

وی ضمن اشاره به همکاری دستگاه‌های متولی درخصوص جمع آوری متکدیان و کودکان کار اتباع خارجی گفت: حضور متکدیان اتباع خارجی در سطح شهر سبب بروز برخی جرائم و مزاحمت‌ها برای مردم شده است.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز در ادامه  از برخورد با کارفرمایان و پیمانکارانی که اقدام به بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در حوزه پسماند داشته‌اند، خبر داد.
 
دهقان شیری اضافه کرد: در راستای حضور اتباع غیر مجاز در استان و به کارگیری آن‌ها، باید همه مسئولان و پیمانکاران با کنترل و اشراف کامل بر موضوع، همکاری های لازم را اتخاذ نمایند.

وی افزود: براساس طرح  این اداره کل که  باهمراهی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و فراجا به اجرا درآمده واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز که اقدام به بکارگیری  اتباع خارجی غیرمجاز داشته‌اند، مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.

وی گفت: به تاکید استاندار البرز؛ پیگیری ساماندهی اتباع غیرمجاز یکی از مهمترین اولویت‌های این اداره کل است و جمع آوری و طرد این افراد در هفته‌های آینده نیز در سرلوحه  اقدامات نهادهای ذیربط قرار گرفته و با جدیت تمام  دنبال می‌شود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات