یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بانک‌های استان به تعهدات خود در خصوص تسهیلات تبصره ۱۶ اشتغالزایی عمل کنند

هفتمین کارگروه تخصصی اشتغال استان البرز به ریاست استاندار و با حضور فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و روسای شعب بانک های استان، دستگاه ها و نهادهای متعهد اشتغال شامگاه سه شنبه ۲۵ بهمن برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال، مدیر یکی از پیشران های حکمرانی داده به تشریح الگوی پیشنهادی در خصوص رصد جامعه فعال در بخش اشتغال پرداخت و با استفاده از داده کاوی های موجود و اطلاعات بین بخشی سازمان ها به تبیین الگوی شناسایی جامعه فعال اشتغال پرداخت.

در این جلسه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز نیز با ارائه گزارش کاملی از وضعیت اشتغال و تعهد استان البرز در سامانه ثبت اشتغال پرداخت و با اعلام ثبت ۴۷ هزار نفری اشتغال در سامانه ملی اشتغال از سوی دستگاه‌های متعهد بر صحت سنجی و پایش دقیق اشتغال ثبت شده توسط گروه‌های مختلف در استان خبر داد.

عبدالله دارایی در این جلسه گفت: شاخص ۸۰درصدی صحت سنجی اشتغال نشان از ثبت با دقت بالای اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی دارد و پایش و رصد اشتغال تا پایان اجرای طرح ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانکهای استان در پرداخت اعتبارات تبصره ۱۶ اشتغال گفت: در شرایطی که دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی بر تقویت اشتغال و حمایت از اشتغال زایی دارد، شاهد کم کاری برخی بانکهای استان هستیم.

در این جلسه هر یک از مدیران دستگاه‌های اجرایی و برخی روسای شعب بانک نیز با بیان مطالب و موضوعات مرتبط با مباحث ثبت اشتغال و همچنین تسهیلات اشتغالزایی پرداختند و تصمیماتی در خصوص فعال کردن بانک های غیر فعال در موضوع اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ اشتغال به اتخاذ شد.
  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات