دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

عملکرد مدیران در قرارگاه اجتماعی به طور مستمر ارزیابی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: با انجام ارزیابی‌ها و نظارت‌های مستمر بر نحوه مدیریت دستگاه‌ها در قرار گاه اجتماعی میزان کارایی مورد سنجش قرار می گیرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مرتضی ولی پوری» با بیان این مطلب در جلسه قرار گاه اجتماعی استان اظهار داشت: اقدامات و عملیات اجرایی چندین پروژه در راستای ارتقای خدمات به مردم شهرک سیدجمال الدین شهرستان نظرآباد جهت تحقق اهداف قرارگاه اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

 وی با بیان اینکه کلیه دستگاه‌ها و مدیران مکلف به پیگیری و حل مشکلات  این شهرک هستند، گفت: کلیه دستگاه‌ها و مدیران کل موظف به پیگیری و حل مشکلات مطروحه در این شهرک هستند.

ولی پوری گفت: نظارت جدی بر عملکرد مدیران در قرارگاه اجتماعی خواهیم داشت و هرکس مکلف به اجرای مصوبات در حیطه کاری و وظایف خود در اسرع وقت است.

معاون استاندار با بیان اینکه ۳۴۷ خانواده دارای معلول در سیدجمال الدین ساکن هستند که از این تعداد ۶۹ خانواده دو معلولی و ۳خانواده سه و چهار معلولی وجود دارد که نیازمند مسکن، بسته‌های حمایتی و اعتبارات بیشتر و... هستند،  خاطرنشان کرد: لیست خانواده‌های بیش از دو معلول به اداره کل راه و شهرسازی استان جهت پیگیری واحد مسکونی برای آنها ارسال خواهد شد و برای حل مشکل پاسگاه در شهرک نیز در تلاش هستیم باهمت جمعی تامین اعتبار نموده و این مهم را اجرایی نماییم.

در این نشست نیازهای این منطقه از جمله استقرار پاسگاه، بیمارستان و مرکز درمانی، خدمات فرهنگی_ رفاهی_ ورزشی، مشکل کمبود فشار آب، تعبیه ایستگاه قطار، کمبود فضاهای فرهنگی و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات