چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

باند غربی قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال در مرحله تکمیل است

 سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز اعلام کرد: باند غربی قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال به طول ۲۲ کیلومتر در مرحله تکمیل قرار دارد و تا بهار سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ احمد افضلی روز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه آزاد راه تهران - شمال افزود: با توجه به دستور و پیگیری های استاندار البرز، باند رفت آزاد راه تهران- شمال تا بهار ۱۴۰۲ زیر بار ترافیک می رود.

وی اظهار کرد باند رفت قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال به پیشرفت فیزیکی ٨٩ درصدی رسیده و پیش‌بینی می‌کنیم با تامین مالی طی سه سال آینده به اتمام برسد.

افضلی گفت : پروژه آزادراه تهران - شمال که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۷۶ آغاز شده، تاکنون قطعه نخست آن به طول ۳۲ کیلومتر و قطعه چهارم به طول ۲۰ کیلومتر افتتاح شده و در حال بهره‌برداری است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز افزود: از قطعه دوم این آزادراه نیز تاکنون تونل البرز به‌ عنوان طولانی‌ترین تونل کشور به طول بیش از ۶ کیلومتر تکمیل شده است.

وی ادامه داد: قطعه سوم آزاد راه تهران - شمال به طول ۴۷ کیلومتر پل زنگوله در ابتدای استان مازندران به قطعه چهارم این آزادراه متصل می‌ کند که ساخت این قطعه نیز در دست اقدام است.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات