شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اشاعه فرهنگ ورزش در بین جوانان می‌تواند بستر آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج به همراه سرپرست منطقه ۵ کرج با عباس عبدالهی عضو تیم ملی کیک بوکسینگ و قهرمان مسابقات آسیایی (بانکوک) تایلند دیدار کردند.

به گزارش رمزگشانیوز؛  حسین عطائی به همراه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج ضمن دیدار با این قهرمان با اهدا لوح تقدیر از تلاش های بی وقفه وی قدردانی کردند.

سعیدی دراین دیدار افزود: ورزشکاران و قهرمانان از سرمایه های ارزشمند شهر محسوب می‌شوند و استفاده از تجربیات این دلاور مردان برای پرورش و اشاعه بیشتر فرهنگ ورزشی بسیار موثر است.

سعیدی ادامه داد: جامعه ما نیازمند توجه به ورزش برای برون رفت از آسیب های اجتماعی و نیل جوانان و آینده‌سازان کشور به سمت آینده ای روشن است که می توان نتایج اهمیت دادن به آن را در جایگاه ها و سکوهای جهانی و بین المللی به خوبی دید و امیدوارم بتوان از تجربیات تک تک ورزشکاران و قهرمانان در این خصوص استفاده شود. 

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی وورزشی شورا اسلامی شهر کرج بیان کرد: بی شک توجه به امر ورزش جوانان می تواند بستر کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم نماید  و زمینه ایجاد جامعه ای بانشاط را فراهم آورد.
 
سعیدی در ادامه گفت: حضور جوانان  درعرصه های ورزشی جهانی نیازمند حمایت همه مسئولین جهت رفع دغدغه آنهااست که با فراغ بیشتر بتوانند برای کشور  افتخار کسب کنند.

عطائی سرپرست منطقه ۵ کرج ضمن تبریک کسب مقام قهرمانی آسیای بانکوک توسط عباس عبدالهی به جامعه ورزشکار و ورزش دوست استان البرز اظهار داشت: شناسایی و حمایت از استعدادهای ورزشی یکی از مهمترین وظایف نهادهای ذیربط است و بر لزوم توجه بیشتر به این قشر تاکید کرد.

عطائی ادامه داد: فراهم آوردن شرایط مناسب برای بهره مندی همه آحاد مردم و جوانان، نوجوانان در امر ورزش می تواند پتاسیل های بالقوه ورزشی شهر را شکوفا نماید.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات