پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در این استان خبر داد و گفت: این سارقان تاکنون به ۱۰ فقره سرقت گروهی اعتراف کردند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از مهر، سردار عباسعلی محمدیان ظهر چهارشنبه درجمع خبرنگاران اظهارکرد: درپی چند فقره شکایت مبنی بر اینکه شهروندان در باغ ویلاهای خود درحال استراحت بودند که سارقان به صورت گروهی و مسلحانه وارد امکان شخصی آنها شده و با تهدید سلاح گرم و قمه اقدام به سرقت اموال قیمتی مردم کردند.

وی افزود: با توجه به شرایط ویژه این پرونده پیگیری موضوع در دستورکار مأموران مبارزه با سرقت با مدیریت رئیس پلیس آگاهی استان البرز پیگیری شد و با تلاش شبانه روزی ۱۰ عضو این باند حرفه‌ای درچند نقطه استان البرز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: اعضای این باند قبل از خروج از کشور سریعاً توسط کاراگاهان پلیس البرز دستگیر و تاکنون به بیش ۴ فقره سرقت دراستان البرز اعتراف کردند و تحقیقات درخصوص سرقت مشابه درتهران و اطراف آن نیز ادامه دارد.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۲ قبضه سلاح جنگی، چندین گوشی تلفن سرقتی، طلا وجواهرات و وسایل قیمتی کشف شده که ارزش ریالی آن به بیش از ۵۰ میلیارد ریال می‌رسد.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: شهروندان برای استفاده از نگهبان از شرکت‌های معتبر و از نیروهای مطمئن استفاده کنند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات