سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث تقاطع «جمهوری» کرج دوباره روی میز

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: عملیات احداث تقاطع جمهوری تا پایان سال آغاز می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از ایسنا، در اواخر عمر شورای پنجم شهر کرج بود که صحبت‌هایی در خصوص اجرای پروژه زیرگذر میدان جمهوری مطرح شد ولی به دلیل برخی مخالفت‌ها با قطع و جابجایی درختانی که در مسیر اجرای این پروژه قرار داشتند، شروع نشده متوقف شد.

حالا پس از یک سال و نیم از شروع فعالیت شورای ششم، از سرگیری احداث این زیرگذر باز مطرح شده و گویا مدیریت شهری کرج اینبار در تصمیم خود جدی است و کوتاه هم نمی‌آید.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر این کلنگ احداث این پروژه تا اواخر سال به زمین زده می‌شود، اظهار کرد: طبق بررسی های کارشناسانه بدون اجرای این پروژه، مشکل ترافیک میدان جمهوری حل نمی‌شود.

علیرضا رحیمی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه یکی از اعضایی بوده که به جد پیگیر اجرای این پروژه است، گفت: طبق پیش بینی صورت گرفته طی ۲۰ روز آینده نقشه نهایی این پروژه نهایی خواهد شد و بعد از آن کم کم وارد فاز اجرا خواهیم شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه محدوده اجرای این پروژه محل اجتماع مردم در مناسبت های مختلف است و برای اجرا لازم است چند اصله درخت جابه جا شود، قطعا از نظر کارشناسان و اهل فن در این خصوص بهره خواهیم برد.

وی در پاسخ به اینکه شهرداری کرج به پیمانکار قبلی این پروژه به دلیل لغو قرارداد چقدر خسارت پرداخت کرده، توضیح داد: با احتساب خسارت تعدیل، ماده ۳۸ و قیمت پیمانکاری حدود ۱۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات